אוהדי הפועל חיפה תוקפים את הקבוצה: "ירידה תלולה, זה לא אטרקטיבי, זה מעייף ישן ומשעמם"

אוהדי הפועל חיפה זעמו הערב (שבת) אחרי ההפסד לבני סכנין, בעוד משחק בו הובילה הקבוצה, אך נעלמה לחלוטין.

האוהד מיכאל: "לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין שכבר כמה שבועות אנחנו בירידה תלולה מבחינת רמת משחק, כושר של רוב השחקנים, מוטיבציה, אגרסיביות ואני יכול להמשיך ולהמשיך. מקווה מאוד שהפלייאוף העליון לא יבטל את העונה המעולה שעשינו עד עכשיו, וכן אם רוני לוי ממשיך אז זה הזמן לעשות מהלכים כדי שבעונה הבאה נהיה חזקים יותר".

האוהד איתמר:
1. מכבי ת"א -הפועל חיפה (17.3.24):
עולים ליתרון ולבסוף מפסידים.
2. הפועל ב"ש – הפועל חיפה (30.3.24)
עולים ליתרון, ועוד פעם מפסידים.
3. בני סכנין – הפועל חיפה (6.4.24)
עולים ליתרון, ותנחשו…
עוד פעם מפסידים!
"שלושה משחקי חוץ לא פשוטים בכלל, עם זאת במשחק מול ב"ש, הם היו בעשרה שחקנים ברוב המשחק, והיה להם הרבה יותר רצון מאיתנו לנצח. והיום היינו חייבים לשמור על השער החשוב של יוספי".

האוהד דין: "מאיימבו זה חתיכת בלוף. בלם משדרג עלק".

האוהד דניאל: "העונה הזאת לא תהפוך פתאום לכישלון, אפילו אם נרד למקום חמישי או שישי. אבל היא בטח לא הצלחה גדולה או עונה היסטורית. הכישלון החרוץ בגביע הוא חלק גדול מזה, אבל בעיני לא פחות- מאזן החרפה מול קבוצות הפלייאוף העליון. ולא, לא רק נגד שלושת הגדולות אנחנו מתבטלים(דבר מעצבן כשלעצמו אבל עוד מתקבל איכשהו), אלא גם נגד ריינה וסכנין.
12 משחקים היו לנו עד עכשיו נגד קבוצות פלייאוף עליון. 6 נקודות עלובות. ניצחון בודד. 8 הפסדים. אין צורך לציין- הכי מעט נקודות (בהרבה) בבית הפנימי של קבוצות הפלייאוף (ריינה עם 14 ומינוס משחק, סכנין עם 16). בתחרות הזו- לא מגיע לנו לסיים רביעי, ובהתחשב בזה שיש לנו רק מפגשים מול קבוצות פלייאוף עליון עד סוף העונה, כנראה גם לא נישאר בו".

אוהד נוסף כתב: "לא משנה התוצאה היום, כמו שלא תשנה התוצאה בכל משחקי הפלייאוף הזה חוץ מהדרבים – זה לא כדורגל. כמו בכל העונה הזו. אין גביע, אין מאבק על המקום השלישי (באף סרט לא נסיים שם אנחנו הכי חלשים מהארבעה) אין שום לחץ או ציפיות והקבוצה הזאת משעממת להחריד. לא השתעממתי ככה מאז ימי סילבס. אחר כך מתפלאים למה יש חמישים איש ביציע, הבנו שאת הרוב פה הנקודות שרוני מצליח לצבור קנו, אבל זה לא כדורגל, זה לא אטרקטיבי, זה מעייף ישן ומשעמם. כדורים ארוכים כמו בימים של שלומי דורה, ואל תגידו לי ״השחקנים״ לא אני ולא אתם מאמנים אותם כבר עונה וחצי".